2008-08-19

Indoor Leisure Activities 室內休閒活動大集合-3

 
每週 三 出刊.2008.08.20
 
本 期 目 錄 簡介/舊報明細
Indoor Leisure Activities 室內休閒活動大集合-3
另類的街頭塗鴉藝術
塗鴉是街頭藝術還是破壞公物?
EZ Basic 

Indoor Leisure Activities 室內休閒活動大集合-3

Jim: I didn't have fun surfing, Jane. I hope you're not disappointed.
Jane: I understand. It was 1)probably because you're not good at surfing. Oh, sorry to be mean.
Jim: That's OK. I enjoy 2)water-skiing more. I had lots of fun water-skiing.
Jane: Really? It's not easy, though.
Jim: True. And I'm not good at water-skiing at all. I can't even stand up on the 3)skis.
Jane: What about tennis? Are you good at playing tennis?
Jim: I tried learning tennis, but my arm got so sore.
Jane: What about soccer? Do you enjoy playing soccer?
Jim: I do, but running isn't my best 4)talent. I'm too slow. And I'm not good at 5)handling the ball.
Jane: Hmmm. Then what sport are you good at?

吉姆:珍,我覺得衝浪不好玩。我希望妳不會失望。
:我明白。可能是因為你不是很會衝浪。哦,很抱歉我比較不客氣。
吉姆:沒關係。我比較喜歡滑水。我滑水滑時玩的很開心。
:真的嗎?可是那不容易。
吉姆:那倒是。而且我完全談不上擅長滑水。我甚至沒辦法站在滑水橇上。
:那網球呢?你擅長打網球嗎?
吉姆:我以前嘗試過學打網球,但是我的手臂好痠哦。
:足球呢?你喜歡踢足球嗎?
吉姆:喜歡,但是跑步不是我的強項。我跑得太慢了。而且我不太會控球。
:嗯…那你會什麼運動?

1) Probably (adv.) 或許,大概,很可能

2) water-skiing (n.) 滑水(運動)

3) ski為「滑(水)版」

4) talent (n.)(特殊的)才能,才幹

5) handle (v.)處理,使用,管理
前期文章 全部歷史文章
出刊日期 出刊主題
2008-08-13 Indoor Leisure Activities 室...
2008-08-06 Indoor Leisure Activities 室...
2008-07-30 Travel Money 旅遊消費無阻礙-...
2008-07-23 Travel Money 旅遊消費無阻礙-...
主編推薦  
後奧運魔咒,中國躲得過嗎?
免費雜誌躺著看!
有時候你得放下身段!
黑馬不需找伯樂
我要訂閱這份報紙 我要取消這份報紙 訂報說明
.本電子報內容由 日月文化 提供
PChome ePaper 電子報版權所有,關於電子報發送有任何疑問,請聯絡 客服
台北市敦化南路二段105號11樓 ,TEL:(02)2708-8038,FAX:(02)27094848。
廣告刊登授權服務隱私權聲明消費者保護兒童網路安全關於PChome徵人
網路家庭版權所有、轉載必究 Copyrightc PChome Online

沒有留言: